Zbog nastale gužve prilikom zakazivanja pregleda u pedijatrijskoj ambulanti "Vasa Stajić", Dom zdravlja Novi Sad će uvesti zakazivanje za ovu ambulantu putem centralizovanog kol centra.
Ni na Limanu nista bolje!!! Zvala sam dva dana I na kraju poludela I otisla sa detetom. Pitam o cemu se radi, kaze zakazani svi termini preko aplikacije. Dok je samnom razgovara,zazvonio telefon ... Ona kulira... Ja kazem:"Javite se, nije problem". Javi se preko piiiiip, objasni kako nema termina I spusti slusalicu. Onako za sebe promrlja:"Ma sta I da ti se javljam kada termina nema"'. E onda sam poludela... I insistirala da nas odmah prime...
Спуштање одговорности на нижи ниво а ви се онда ,ебите!!! Имам одлична искуства са лекарима у том објекту а са сестрама мало лошија. То вам је јер су сестре прве на удару. Ови од горе што осмишљавају начин рада ни не помишљају да их појачају са новом радном снагом већ нас стандардно убеђују да нам је супер.
Zavadi pa vladaj!
To je doneo ovaj "red".
Umesto da povećaju broj doktora u ambulanti u Vase Stajića, oni pritisak prenose na roditelje
čija su deca bolesna. Naravno bolesno dete je uvek najveća briga svakog roditelja i tada su mnogi u stanju da gaze druge i ja ih razumem.
Dva puta sam već morala da vodim dete kod privatnog lekara, jer ovde nisam mogla da zakašem (može sutra ili prekostura ????)
U ponedeljak kad sam zvala da zakažem za bebu, rekla mi osoba koja se javila na telefon: Ne možete preko telefona, morate doći sutra lično.
Sutra kada sa otišla, sestra kaže, da to je zato što samo ona može vršiti zakazaivanje (ne zamenjiva).
Sistem im je dozvolio da situaciju prilagodjavaju sebi, a opet deca i njihovi roditelji ispaštaju.
Zato ne vika na ne strpljive roditelje već na organizaciju rada u domu zdravlja, na broj zaposlenih doktora i izbaciti uopšte zakazivanje za bolesnu decu. Niko neće dovesti dete jer želi da divani sa doktorom, već jer ima potrebu.
Aplikacija Moj doktor ne radi! A šta uopšte i funkcioniše kod nas?! Zakazala sam putem te aplikacije, otišla i sestra mi kaže da me nema u sistemu, da čekam kraj radnog vremena ili da zakažem za drugi dan. Kada sam joj rekla da sam sve odradila preko interneta, ona se nasmejala uz komentar:"Nemojte više, to je čista glupost da budem iskrena." Toliko o toj aplikaciji....
Svi misle da su oni jedini pacijenti, nogom otvaraju vrata ordinacija i nemaju zrno kucnog vaspitanja. Kako ocekujete rezultat, a sami gazite preko drugih roditelja sa decom?!
Opredelite se šta želite od sestara i pedijatara
. Bila sam u pratnji bolesnog deteta, zakazana. Naišl su roditelji sa detetom koje je imalo opekotine i hitno su svi u ambulanti reagovali. Sestra je pod nadzorom doktora pružala pomoć i zbrinjavala dete koji je vrištalo od bolova. Mi zakazani smo strpljivo čekali. Naravno da tada niko nije mogao da se javi na telefon.Nakon toga je doktor upisivao sve podatke i uputio dete u bolnicu.
Šta želimo, stručnu i pravo vremenu pomoć ili se to ne ceni.
Malo više razumevanja i poštovanja pre svega za struku.
Ne znam ni kako bi opisala taj osecaj kada cekam da se jave a zovem od jutra do sutra. Verujte mi, jedan dan sam imala 100 poziva upucenih na njihov broj i niko se nije javio 100 puta. Posto sam znala da ce misliti da preuvelicavam i da to ne moze da bude tako jer se one "javljaju" ja sam lepo screensotovala i kopirala. Kada sam to rekla i pokazala bilo je: "Jao pa kako to?! Mozda nesto nije radilo...." tako da se iskreno nadam da ce to nekako da se resi.
kad postoji kol centar nema potrebe da se zove ambulanta inace col c gubi smisao. Ambulanta samo u hitnim slucajevima. Ali neki misle da su najhitniji.Znam jednu drugaricu koja nikad nije isla redom zakazivanjem uvek na hitno preko reda jer se tako oseća bitnom. Pokrivanje osecaja nize vrednosti.Svi smno mi pacijenti ;).
Na visim nivoma specijalista i bolnica su zadnje prečke na merdevinama proredjene pa mogu samo neki da ih dostignu.Dr Haus je umro u Srbiji za većinu.
..... pripremite se na prisilno slusanje one odvratne muzike i "cvrkutavi glasic" koji vas obavestava da je ..:"predvidjeno vreme cekanja , krace od pet minuta " , pa x puta toliko dok ne odustanete !
To nije slučaj samo sa pedijatrijskom ambulantom "Vasa Stajić". Pokušajte da zakažete u školskoj ambulantu u Zmaj Ognjena Vuka, pa da vidite koliko će vam dana i koliko poziva trebati dok vam se neko ne javi, a verujem da je isti slučaj i u drugim ambulantama. Totalni haos i rasulo!!!
Ako pokušate telefonom da zakažete kod sestre u medicini rada,nemojte gubiti vreme. Telefon je zauzet,a ako nije sasvim je utišan. Sedela sam u čekaonici par sati i iz radoznalosti sam ih nazvala. Na metar od mene se nije čulo da zvoni telefon. Kol centar je jedino rešenje,koliko god čekali operatera.
Kako bi bilo da dodate jos nekoliko lekara, pa da se problem resi odmah. Jesu otisli doktori napolje ali ovakvim pritupom ce otici mladi i njihova deca. Samo zato sto ne znate da organizujete posao. Clanovi stranke se lece preko reda a ostalima sta bog da. Sram as bilo bagro hostaplerska.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Gužva za zakazivanje u pedijatrijskoj ambulanti, u Domu zdravlja najavljuju uvođenje kol centra
Dragana Prica Kovačević
dragana@021.rs
Novi Sad
•07.11.2019.
•11:07 > 16:56
Komentari 16
Da vam
Лука Лабан
NENA
To je doneo ovaj "red".
Umesto da povećaju broj doktora u ambulanti u Vase Stajića, oni pritisak prenose na roditelje
čija su deca bolesna. Naravno bolesno dete je uvek najveća briga svakog roditelja i tada su mnogi u stanju da gaze druge i ja ih razumem.
Dva puta sam već morala da vodim dete kod privatnog lekara, jer ovde nisam mogla da zakašem (može sutra ili prekostura ????)
U ponedeljak kad sam zvala da zakažem za bebu, rekla mi osoba koja se javila na telefon: Ne možete preko telefona, morate doći sutra lično.
Sutra kada sa otišla, sestra kaže, da to je zato što samo ona može vršiti zakazaivanje (ne zamenjiva).
Sistem im je dozvolio da situaciju prilagodjavaju sebi, a opet deca i njihovi roditelji ispaštaju.
Zato ne vika na ne strpljive roditelje već na organizaciju rada u domu zdravlja, na broj zaposlenih doktora i izbaciti uopšte zakazivanje za bolesnu decu. Niko neće dovesti dete jer želi da divani sa doktorom, već jer ima potrebu.
Mirjana
Sanjs
Novosadjanin
Pacijent
. Bila sam u pratnji bolesnog deteta, zakazana. Naišl su roditelji sa detetom koje je imalo opekotine i hitno su svi u ambulanti reagovali. Sestra je pod nadzorom doktora pružala pomoć i zbrinjavala dete koji je vrištalo od bolova. Mi zakazani smo strpljivo čekali. Naravno da tada niko nije mogao da se javi na telefon.Nakon toga je doktor upisivao sve podatke i uputio dete u bolnicu.
Šta želimo, stručnu i pravo vremenu pomoć ili se to ne ceni.
Malo više razumevanja i poštovanja pre svega za struku.
Bojana
jos je dobro
Na visim nivoma specijalista i bolnica su zadnje prečke na merdevinama proredjene pa mogu samo neki da ih dostignu.Dr Haus je umro u Srbiji za većinu.
ex Pezos
Naprednjacima
Ta vidite da vam naprednjaci objašnjavaju da imate svetsku zdravstvenu zaštitu,
i da sve savršeno funkcioniše.
A ja ću posle 40 godina uplate doprinosa za zdravstvo, crći jer ne mogu da dođem do operacije na koju imam pravo.
Naprednjacima imam smao jedno da poželim.
Međutim, nažalost to ne mogu napisati.
Jer, takve su nam slobod dali.
Mila
Komšinica
novosađanka
Papa Nikolau
Joca
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H